23 Mart 2010 Salı

Maison Martin Margiela Reflector Clutch


Bu sefer reflektorler bisiklette degil gun boyu yaninizda olacak. Ne ihtiyacim var diye dusunmeyin, portfoy cantanin ustunde reflektorler gayet guzel durmus. Fikir olarak duysam belki de bu kadar begenmezdim; fakat uygulamada Martin Margiela listeme yeni bir canta daha ekletti. Dusuncede oldukca basit! Dumduz deri portfoy cantanin ustune reflektor ekleniyor.
Hem kullanim alani fazla, hem de guzel bir kombinasyonla devamli karsilastigimiz goruntu disina sadece tek bir cantayla rahatca cikabilirsiniz. Seveni de sevmeyeni de bol olacak gibi gozukuyor.






2 yorum:

  1. love the clutch! kirmizi'yi pek sevmem, ama bu canta harika.
    blog'un süper...you seem to have a different feeling for fashion than most other turkish bloggers or in general most other turkish girls. kendime yakin buldum tarzini.

    take care!

    YanıtlaSil
  2. ben de hic sevmem kirmiziyi ama ayni sekilde dusunuyorum!:) cok cok tesekkur ederim sevindim begendine..

    YanıtlaSil