14 Nisan 2010 Çarşamba

Alexander Wang Sonbahar 2010 Aksesuar!


Farkindayim, su siralar ne kadar cok ayakkabi ve canta hakkinda post yazdim degil mi? Alisveris istegimi kendi kendime tetikliyorum, felaket bir durum soz konusu. Hele soz konusu Alexander Wang olunca benim icin zaten akan sular duruyor. Gectigimiz sezonlarda neydi o Coco, Rocco, Donna vs.? Her biri farkli bir guzel ama ayni hava ve ayni cati altinda. 
Cantalarda bilinenlerin ustune sayisiz yeni model gelmis diyebiliriz. Klasiklerin ise degisik renkleri yer almakta. Bilindigi uzere Louis Vuitton'un Sofia Coppola modeli cikista inanilmaz bir sekilde. Ilk paylastigim fotografi tamamen onun tarzinda buldum, Wang detaylariyla elbette. Bunun disinda portfoyler oldukca gozde ve hardal, bordo, ten rengi renk paletinin yeni uyeleri. Ayakkabilar ise onceki sezonlara nazaran daha degisik. Ilk gordugumde 'Hic estetik degil!' tepkisini verdim; fakat gozum sonradan gayet alisti. Tebrikler Wang, yine mukemmel bir koleksiyon! 


















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder