3 Şubat 2009 Salı

09 Bahar Oncesi'nden Favorilerim


Alexander Wang
Favorilerim dedim ama oncelikle beni hayal kirikligina ugratan bir isimle baslamak istiyorum; Alexander Wang.Yere goge sigdiramadigim tasarimcinin Bahar Oncesi koleksiyonunu hic begenmedim, oburleriyle karsilastirildiginda cok yetersiz buldum.O eski salasliktan,guzel kaliplardan eser yoktu.Hannah Macgibbon'in ise Chloe'ye gecmesi eski zamanlari aratmayacak guzellikle kiyafetler ve renklerle karsi kariya kalmamizi sagladi.Zaten Phoebe Philo'nun asistani olan Macgibbon bu yuzden markanin yapisini, tarzini, musteri kitlesini cok iyi bilen biri.Paolo Melim Andersson'dan sonra hepimiz Chloe'ye yakisir bir cizgi gorduk.Proenza Schouler ve Burberry Prorsum ise giyilebilir ve her ortama uydurabileceginiz kiyafetlerle karsimizda.Proenza Schouler parlak materyalleri mat ve koyu renklerle dengeleyerek ortaya cok guzel bir koleksiyon cikartmis.Her parcayi birbirinden ayirirsak aslinda degisik yas gruplarina uyabilecegini dusunuyorum.Burberry'de ise Bailey harika pantolonlarla, ustte cok hos duran genis kalipli kabanlari, grinin bircok tonuyla herkesi selamliyor.Alber Elbaz da klasik Lanvin cizgisini degistirmeden daha cok gece hayatina uygun, isiltili ve gorkemli parcalar ortaya koymus.Yine guzel...Loewe ise cikisini surdurmekte, Vevers da markaya alismakta.Hem arsivleri hem de kendi vizyonunu katarak ortaya cikarttigi koleksiyon benim hosuma gitti.'Bu daha baslangic' gibi bir duygu ve umut uyandiriyor insanin icinde.
Genel olarak ise tum koleksiyonlarda istisnalar disinda (Matthew Williamson) koyu renkler hakim.Gri, siyah, koyu maviler klasikler olarak dolabinizda yer alsa iyi olur.Bunun disinda blazerlara gectigimiz yillarda merhaba demistik ama her gecen yil kalici oldugu daha da belli oluyor.Bircok Bahar Oncesi koleksiyonunda karsimiza cikmaktalar.Sevdiginiz bir renkten alip ister dar ister genis pacalarla kullanirsaniz guzel olabilir.




Chloe



Proenza Schouler



Burberry Prorsum

Lanvin

Loewe




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder