6 Şubat 2009 Cuma

Alisveriskolik Beyazperdede


'Confessions of a Shopaholic' ile baslayan kitap serisi ilk ciktigi gunden beri bircok kizin takintisi haline gelmisti.Seri ulkemizde ise 'Alisveriskolik' ismiyle piyasaya surulmustu.Ben de her birini buyuk bir keyifle okumustum.Amerika'da 13 Subat'ta vizyona gircek olan filmde kitabin alisveris hastasi olan karakteri Becky Bloomwood karsimiza Isla Fisher olarak cikiyor.Kendine hakim olamayip devamli ilginc alimlar yapan Rebecca bir finans dergisinde kendi ilginc ve tatli yontemleriyle -kendisi ne kadar karmasa ve borc dolu bi hayat yasasa da- insanlara paralarini nasil kontrol etmeleri gerektigi hakkinda tavsiyeler yaziyor.Ironik bir durum var ortada yani.Ben de her alisveris seven insan gibi ona baktigimda kendimi goruyorum ama o kadar kotulesmedim henuz.Biraz bile olsa alisveris konusunda takintili olan insanlarin filmde kendilerinden birseyler bulcaklarina eminim. :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder