8 Şubat 2009 Pazar

14 Subat Manifestosu


Evet dorduncu nesil manifesto yolda, 14 Subat icin geri sayim baslamis durumda.Ysl zaten herkes tarafindan beklenen gune daha da heyecan katmis durumda.Hong Kong, Londra, Paris, New York, Milan ve Tokyo'da dagitilcak olan manifesto cantalarini herkes dort gozle beklemekte.Iclerinde manifesto resimleri ve vidyosu bulunan bir USB barindiran cantalar yine ortaligi birbirine katcak gibi duruyor.Bedava dagitilan cantalar cok degere bindigi icin daha sonra ebayde yuksek rakamlara satilmakta.Ben yine cok begendim cantayi, dogal bir sonuc.

2 yorum:

  1. bu ay trend setter cikti gecen ay cikmamasina ragmen heyecanla serayi aradim seni aramaliymi$im
    al edin
    batmami$lar :)

    YanıtlaSil
  2. ayyy evet farkindayim deniiz!:) aricaktim seni bak unuttum gordum ve alcaktim sana sonra dedim deniz almistir zaten...

    YanıtlaSil